Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...... Het is me gelukt om RSS feeds op mijn blog te krijgen. Komt vast door het fantastische weer!
's Morgens al druk bezig geweest en toen lukte het me wel om feeds op Google Reader te plaatsen, maar ik had geen flauwe notie van hoe ik het op mijn blog zichtbaar kon maken.
Ik kan het niet uitstaan als iets niet lukt, dan ga ik me erin vastbijten. Toch weer naar indeling gegaan en weer gekeken naar gadgets toevoegen. Het RSS symbool had ik al zien staan en ik had ook al op de + gedrukt van toevoegen, maar er gebeurde steeds niets.
Om een lang verhaal kort te maken...snelkoppeling kopieren en plakken lukte wel. Alleen het plaatje buienradar is me nog niet gelukt. Wie o wie kan me uitleggen hoe dat moet??

Hallo Annette,
BeantwoordenVerwijderenDe gadget van de buienradar heb ik als volgt op mij blog gezet: via Google > gadget buienradar >
Bij gadget 1 staat dat deze geschikt is voor Blogger > widget delen aanklikken > keuze Blogger > op dit nieuwe scherm kun je de inhoud bewerken, maar heb geen idee wat je daar mee moet of kan, dus ik heb het maar allemaal zo gelaten > widget toevoegen. Hij springt dan vanzelf naar de blog en daar kun je hem nog bewerken b.v ander titel of zo.
Zelf ben ik nog niet verder gegaan met ding 4 +5, maar het ziet er bij jou in de linker flank erg goed uit. Als ik er niet uitkom weet ik je te vinden. Veel succes verder.
Stekelroosje
Goed bezig dingetje!
BeantwoordenVerwijderenWow Dingetje, jouw blog ziet er goed uit zeg! Goed dat je vastbijt in deze dingen. Dat gaat vast nog leuke resultaten opleveren!
BeantwoordenVerwijderen