lachende kat

zondag 21 maart 2010


zondag 21 maart
Vandaag geprobeert om een foto te uploaden vanaf internet en zoals je ziet is dat gelukt. Gisteren ben ik bezig geweest met een foto te vinden die ik kon gebruiken voor mijn profiel en ook dat is gelukt.
Het kost me veel tijd om te achterhalen hoe alles werkt.
Het toevoegen van een feed is me nog niet gelukt, maar wie weet gaat het me ooit nog eens lukken.

3 opmerkingen:

  1. Ik krijg m'n profiel ook nog niet zo als ik het wil hebben. Dat frustreert me behoorlijk, maar ik merk ook dat ik toch elke keer weer naar de computer getrokken wordt om het opnieuw te proberen. We gaan het nog wel eens als vanzelfsprekend ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dingetjes,

    De lentefoto is in ieder geval goed gelukt en dat op 21 maart. Een beter moment kon je niet verzinnen.
    Veel plezier met de 23-dingen de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Annette,

    Goed begin. Herken je verhaal en zie bij jouw reacties dat meer mensen hetzelfde probleem hebben. Ga nu even aan de slag in de tuin om bij te komen. Lekker met m'n vingers in de aarde i.p.v. op het toetsenbord. Over 14 weken weten we alles!

    BeantwoordenVerwijderen