Vandaag een beetje rondgekeken op Findr en Google maps. Google maps kende ik al, omdat het ideaal is om straten op te zoeken en kaarten uit te printen zodat je niet een slag in de rondte hoeft te zoeken.
Als je met het poppetje in een straat gaat staan kun je een straat verder bekijken. Uiteraard heb ik mijn eigen straat opgezocht en ben daar eens gaan rondlopen. Leuke mogelijkheid en handig als je een indruk wilt krijgen van een bepaalde straat.
Findr vond ik geweldig. Ik ben gaan kijken bij wildlife en verschillende foto's worden dan getoond. De slideshow uitgeprobeert en verschillende tags onder wildlife bekeken met onder iedere tag weer andere foto's. Erg leuk!
Je krijgt de neiging om steeds weer wat te openen, te bekijken etc. en voor je het weet ben je een aardige tijd verder, terwijl ik mezelf had voorgenomen om er maar even aan te zitten.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Ha! Een verslaafde erbij :)
BeantwoordenVerwijderenDag Annette,
BeantwoordenVerwijderenik had gisteren hetzelfde gedaan met mijn zus. Haar dochter had een nieuw huis gekocht buiten groningen en we zijn gewoon via de straat gaan wandelen en vonden haar huis, waat een mogelijkheden komen er steeds bij!!Agnes