Dinsdag 16 maart de aftrap van 23 dingen.
Leuk, maar wat een hoeveelheid van informatie. De middag maar gebruikt om alles te laten bezinken.
Vandaag, woensdag 17 maart, is het me gelukt om een weblog aan te maken. Wel met het zweet op mijn hoofd, maar goed het is er dan toch.
Wat ik er precies aan heb voor werk en klanten is iets wat de toekomst uit moet wijzen. Ik ga eerst maar eens ontdekken wat er allemaal kan.
Daarvoor zou het natuurlijk verstandig zijn om eerst eens rustig te gaan lezen, maar daar gun ik mezelf de tijd niet voor. Al doende kun je natuurlijk ook veel leren. Op hoop van zegen dan maar
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Hoi Dingetjes, welkom en veel lees- en leerplezier!
BeantwoordenVerwijderenAls ik het zweet van je voorhoofd moet komen wissen, hoor ik het wel ;)
Was ik wat ruim van stof? ;-) Ik weet het. Waar het hart vol van is. Maar het zijn ook 23dingen en da's niet mis. Gelukkig heb je een kwart jaar (klinkt lekker ruim) om er mee aan de slag te gaan. Veel plezier en succes.
BeantwoordenVerwijderenstap voor stap Dingetjes, zo begint een reis ook. De een neemt grote stappen en ziet misschien alleen de grootse vergezichten. De ander doet het langzamer aan en bukt zich af en toe over een klein bloempje langs de kant van de weg. Beide heeft zo zijn charme en ze vullen elkaar mooi aan. Dus kies je eigen tempo en werkwijze en wees geinteresseerd in wat de ander ontdekt.
BeantwoordenVerwijderenHallo Dingetjes!
BeantwoordenVerwijderenHeel veel succes met je reis langs de 23 dingen!