Ik denk dat iedereen wel eens filmpjes van YouTube bekeken heeft.
Een leuk vermaak!
Ik heb er drie uitgekozen om in het blog te zetten. Een opname van Gruppo Sportivo,de lachende kat en bibliotheek terreur. Gruppo Sportivo hoorde ik spelen op 5 mei in de Hout en dat bracht me ertoe de band op te zoeken op YouTube om te kijken wat er zoal te vinden is. De groep ken ik van vroeger dus een beetje nostalgie.
De lachende kat vind ik erg grappig, dus vandaar! Bibliotheek terreur had ik een tijdje geleden al eens gezien en vond ik ook erg leuk.
De meerwaarde voor de bibliotheek zie ik niet zo direct. Natuurlijk kun je een filmpje maken en uploaden naar YouTube, maar het is zeer de vraag of dat meer mensen naar de bibliotheek trekt.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Zou je iets zien in instructiefilmpjes over uitlenen e.d.?
BeantwoordenVerwijderenEn om de clips in de linkerbalk iets aan te passsen, kun je de hoogte/breedtepixels aanpassen. Nu staan ze er maar voor de helft op...
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenNatuurlijk zijn instructiefilmpjes handig voor het publiek, maar het is de vraag of je ze op YouTube moet zetten, want hoeveel mensen zullen zoeken naar een instructiefilmpje over het uitlenen van materialen in de bibliotheek op YouTube?
BeantwoordenVerwijderenIk heb de hoogte/breedtepixels aangepast. Ik heb er niet aan gedacht om in de code iets te veranderen. Of liever gezegd daar ben ik wat huiverig voor, maar na wat geexperimenteer met getalletjes vind ik dit wel een aardig resultaat