lachende kat

maandag 3 mei 2010

Ding 14 chatten

Vroeger heb ik via MSM (Windows live Messenger) wel gechat, maar eigenlijk zat en zit ik te weinig achter de pc dus het verwaterde al snel. Via al@din kon er gechat worden met bibliotheekmedewerkers, maar dat is sinds kort opgeheven. Het blijft lastig de juiste doelgroep te benaderen. Ik zou ook niet weten of mensen zitten te wachten op chatten met bibliotheekmedewerkers.
Via
Google talk back heb ik geprobeerd de code die gegeven wordt te plaatsen in mijn blog.
Dit heb ik gedaan door de gadget HTML/Javascript te gebruiken. Ik heb wel het chatvenstertje staan, maar ik heb nog geen idee hoe ik het werkend krijg. Kan iemand zijn licht hierover laten schijnen?

4 opmerkingen:

  1. Heb je een goede vakantie gehad Dingetjes?

    Volgens mij is het werkend als jij bent aangemeld. Het grijze bolletje wordt dan groen. Als ik aangemeld ben, kunnen we dus chatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap nog steeds niet hoe het werkt. Ik ben nu aangemeld, maar ik zie niets veranderen. Niks groen bolletje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Behalve een gadget in je blog, moet er ook e.e.a. geïnstalleerd/gedownload worden. Op onze werkpc's kan dat alleen door de systeembeheerders gedaan worden...volgende week even over hebben met Jeannette B, want je bent volgens mij niet de enige die dit wilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angel,
    Als je aangemeld ben bij gmail en je stelt je status in op beschikbaar, zie je in je blog het groene bolletje oplichten en kun je chatten, als er tenminste nog iemand online is. Ik heb je uitgenodigd, maar daar heb je nog niet op gereageerd. Als ik weet wanneer je beschikbaar ben kunnen we het eens uitproberen?!

    BeantwoordenVerwijderen