lachende kat

dinsdag 25 mei 2010

Ding 18 Library thing


Deze spreekt voor zich! Eerst koffie!
Dan nu over tot het maken van een blog.
Dit is een goed voorbeeld van een 2.0 ding. Jammer vond ik wel dat ik veel boeken handmatig moest invoeren, omdat er anders geen titels gevonden worden. Waarschijnlijk is dit omdat ik nederlandse titels gebruik en geen engelse. Ik heb mijn Library thing ook op dit blog gezet, maar ver naar beneden, omdat het blijkbaar niet lukt om de code te vertalen naar de boeken die ik erop geplaatst heb. Volgens Angel komt dit omdat ik met nederlandse titels werk.
Zwak puntje van de site!
Het leuke vind ik weer dat je een boek plaatst en dan ziet welke boeken er aangeraden worden om te lezen en je ziet de besprekingen van anderen van het boek. Handig! Verder kun je je aanmelden bij allerlei groepen, dat ga ik nog nader bekijken. Ook wil ik de Nederlandstalige versie die ik in een van mijn andere blogs genoemd heb Dizzie nog nader bekijken.

3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens: eerst koffie en dan aan het werk. Zo ken ik je ook;) Ik zelf vind die LibraryThing erg leuk, al moet je nog veel boekomslagen zelf invoeren. Ik was daar iets meer van gecharmeerd dan van Dizzie, maar misschien ook wel omdat ik daar veel meer tijd in heb zitten. Nu ga ik de highlights uit de cursus nog eens na en wie weet kom ik dan ook nog wel op Dizzie uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind LibraryThing wel leuk, maar een Nederlandse versie vind ik ook wel handig. Vandaar dat ik Dizzie wat uitgebreider wil bekijken en misschien valt het me tegen. Vergelijkend warenonderzoek dus!
    Ik zag dat je al klaar bent? Goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal Dizzie ook eens bekijken, want eerlijk gezegd zegt dat me helemaal niets...

    BeantwoordenVerwijderen