Een fantastisch middel om gezamelijk aan een document te werken, lijkt me.
Ik heb meteen twee documenten aangemaakt. Niets bijzonders, het is puur om uit te proberen hoe het werkt. Nu alleen mensen uitnodigen, maar daar heb ik gmailadressen voor nodig. Ik heb er één kunnen achterhalen. Al mijn hoop is dus gevestigd op jou, Angel, want volgens welingelichte bronnen kun jij me die geven.
Het uitnodigen snap ik nog wel, maar hoe de mensen dan vervolgens in mijn documenten kunnen komen is me nog niet geheel duidelijk. Misschien kun je me dat ook nog uitleggen.
Nu heb ik er niet direkt haast mee, want na vandaag kom ik een dikke week niet eens in de buurt van mijn pc. Wandelen, fietsen, musea bezoeken en andere leuke dingen liggen in het verschiet en dat allemaal in Limburg.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Ja zeg, stuur ik een lijst met emailadressen naar je toe, krijg ik een 'automatisch bericht bij afwezigheid'...
BeantwoordenVerwijderennou ja, heb je wat te doen als je terug bent ;)