

Heerlijk zo'n Paasdag waarop niets hoeft maar alles mag. Eerst een lekker paasontbijtje, vervolgens lui lezen op een stoel. 's Middags gewandeld, door SintPancras, via de Oudorperpolder naar de stad. Vervolgens naar Provadja gegaan en de film "Where the wild things are" bekeken. Erg leuk, zeker een aanrader! Om niet alles te verklappen, maar toch in het kort aan te geven waar het over gaat, volgt een korte filmimpressie.
Als Max het thuis niet meer kan uithouden, omdat hij niet begrepen wordt, vlucht hij met een bootje naar het eiland waar de monsters wonen. Hoewel de monsters dreigend overkomen, blijken ze ook zeurpieten te zijn, die soms grof en onbehouwen overkomen. Uiteindelijk gaat Max weer naar huis, waar het toch zo slecht nog niet is.
Ik heb weer wat foto's geupload en het resultaat kun je bekijken bij de diavoorstelling die ik al op dit blog heb staan.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten